Młodszy Specjalista ds. Help Desk

Dodane przez Piotr (Firma), Piątek, 19 Styczeń, 2018  17:03
  • Lokalizacja: Katowice
  • Kategoria: Praca / Oferty pracy
  • Branża: Informatyka / Telekomunikacja
  • Forma pracy: Pełny etat
  • Umowa: Umowa o pracę
  • Pracodawca:Work - Point I

Opis oferty pracy:

W związku z rozwojem działu kadr i płac naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Help Desk

Numer referencyjny: RW-KCE-012018/jobs.pl
Miejsce pracy: Katowice (śląskie)

rodzaj pracy: tymczasowa umowa O PRACĘ od zaraz do 31.12.2018r. z możliwością przedłużenia, w przypadku kontynuacji projektu.

ilość etatów: 4



Zakres obowiązków:

obsługa napływających Zgłoszeń od Użytkownika końcowego, rejestracja zgłoszeń , poprawna dekretacja zgłoszeń, rozwiązywanie zdalne zgłoszeń (dostępne media kontaktu: telefon, mail, portal samoobsługowy)
zdalna implementacja oprogramowania w organizacji,
współpraca z II linia wsparcia,
telefoniczne(zdalne) wspieranie użytkowników z dostępnych systemów IT,
szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów,
dbanie o wysoki poziom obsługi użytkownika w zakresie świadczonych usług,
obsługa wewnętrznego help desk.

Wymagania:

wykształcenie minimum średnie,
dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
b. dobra i praktyczna znajomość systemów Windows 7, Windows 10, pakiet Office,
doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych,
dobra dykcja i myły głos,
zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi.
komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
umiejętność analizowania problemów i ich rozwiązania,
dyspozycyjność jest dla nas niezbędna,
umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,

Oferujemy:

pracę w dużej korporacyjnej firmie,
ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę,
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i znajomości z zakresu IT,
praca biurowa nie związana z telemarketingiem!
obsługa wewnętrznej linii help desk.


Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) z zaznaczeniem numeru referencyjnego za pomocą Aplikuj teraz.



Certyfikat Agencji Nr 5365
Napisz wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Dozwolone pliki: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Przepisz poprawnie kod z obrazka
Wyświetleń oferty: 156

Sprawdź nowe oferty pracy:

  • Praca Specjalista Katowice
  • Praca Specjalista Hel
  • Praca Specjalista Hel
  • Praca Katowice
  • Praca Hel
  • Praca Hel
  • Praca Specjalista
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Zgłoś opinie