Załóż konto | Zaloguj

Pan szuka pana Katowice

wczoraj 21:39

Jestem zainteresowany spotkaniem typu mężczyzna z mężczyzną, mam 49 lat 178cm 84kg, poszukuję nieotyłego, który ma ...

Pan szuka pana
wczoraj 21:39
wczoraj 21:38

Wiecej na pw :)

Pan szuka pana
wczoraj 21:38
wczoraj 19:17

Witam, szukam chłopaka do zabawy na dzisiejszy wieczór. Ja 177/60/28, bi-ciekawy. Ty szczupły, inteligentny i w podobnym ...

Pan szuka pana
wczoraj 19:17
wczoraj 18:37

poznam kolege do 21 lat na mile spotkania. Wiecej na priv.

Pan szuka pana
wczoraj 18:37
wczoraj 11:42

Witam ja chlopak normalny spokojny ze wsi mam 25 lat 178 90 kg troche brzuszek mam jestem owlosiony uniwersalny . Szukam ta ...

Pan szuka pana
wczoraj 11:42
wczoraj 11:10

Aktywny 27/85/172/16 szuka kolegi

Pan szuka pana
wczoraj 11:10
wczoraj 05:06

ja 26/180/75 oczy niebieskie spotkam sie z milym kolega chetnie podjade autem na starganiec:)

Pan szuka pana
wczoraj 05:06
25 kwi 23:32

Poszukuje pana do lat 21, wysportowanego, szczupłego przystojniaka :* Ja 18 lat/ 75kg/ 182cm/ 17cm. Tylko poważne oferty. ...

Pan szuka pana
25 kwi 23:32
25 kwi 18:06

Cześć, poznam spoko gości z okolic w wieku maksymalnie 21 lat ;) Ja szczupły 19 latek :)

Pan szuka pana
25 kwi 18:06
25 kwi 12:06

Mam 32 lata brunet 178wz

Pan szuka pana
25 kwi 12:06
25 kwi 08:53

Umówię się na konkretne spotkanie z mężczyzną który wie czego chce ma czas jest mobilny lub ma lokum, ja mam 48 lat, ...

Pan szuka pana
25 kwi 08:53
25 kwi 06:38

Szukam kumpla z rowerem na wspólne przejażdżki po lasach

Pan szuka pana
25 kwi 06:38
24 kwi 21:39

Pan bipas pozna kolegę, kolegów do miłego spędzania czasu. napisz

Pan szuka pana
24 kwi 21:39
24 kwi 20:24

Poszukuję samotnego faceta w celu nawiązania znajomości. Mam 50 lat 177 83 ...

Pan szuka pana
24 kwi 20:24
24 kwi 18:48

Szukam Pana na teraz do 40 lat. Pisać, byle szybko

Pan szuka pana
24 kwi 18:48
24 kwi 14:46

SZUKAM kumpla do wspolnego piwka poromowania o kobietach moze wspolnego spotykania sie z nimi lub wymiany z lekką wzajemną ...

Pan szuka pana
24 kwi 14:46
23 kwi 22:54

Witam Jestem z Katowic mam 25lat i jestem wysorkim misiowatym facetem. Szukam fajnego misia do spotkań. Jeśli jesteś ...

Pan szuka pana
23 kwi 22:54
23 kwi 20:24

witam poznam Pana, który wie czego chce w życiu. na sporadyczne spotkanie od czasu do czasu. Ja wysoki brunet. Najlepiej ...

Pan szuka pana
23 kwi 20:24
23 kwi 19:12

Spotkam sie z menem 53-63 lata owlosionym.zapewniam lokum i pieszczty.Ja 50 l zgrabny szczuply

Pan szuka pana
23 kwi 19:12
23 kwi 18:32

172\80\29\19 szatyn szukam normalnego faceta w wieku od 28 do 60 na pierrwszy raz

Pan szuka pana
23 kwi 18:32
23 kwi 18:32

witam mam 30 lat 173 cm 88 kg zonaty i 17 cm w spodniach szukam dyskretnego faceta na spotkanie w plener nie mam lokum ani ...

Pan szuka pana
23 kwi 18:32
23 kwi 18:00

Poznam facetów w młodym wieku. Ja 22 lata. Wiecej na priv.

Pan szuka pana
23 kwi 18:00
23 kwi 16:01

Młody i przystojny do dyskretnej znajomosci. Poszukuje Pana. Wiecej info ma priv. Najlepiej konkreta!

Pan szuka pana
23 kwi 16:01
23 kwi 16:01

Chciałbym się umówić na przyjemne spotkania wieczorami z nieotyłym mężczyzną , ja 48 lat 178 cm wzrostu i ok 83 kg ...

Pan szuka pana
23 kwi 16:01
22 kwi 14:38

Szukam kolegi przyjaciela do spotkań, rozmów, miłego spędzania czasu a także do chwil bliskości. Gdzie? w dni ciepłe ...

Pan szuka pana
22 kwi 14:38
22 kwi 14:33

Szukam koleżanki lub kolegi do spotkań, rozmów, miłego spędzania czasu a także do chwil bliskości. Uwielbiam ...

Pan szuka pana
22 kwi 14:33
22 kwi 14:33

Naturysta, kochający przyrodę, nagi wypoczynek na plaży oraz w saunarium. Szukam na dłużej... Szukam ...

Pan szuka pana
22 kwi 14:33
22 kwi 13:11

Czesc,jak w tytule-szukam mlodego chlopaka do 20 lat,koniecznie dyskreta,co najwazniejsze bardzo zadbanego,chetnie bez ...

Pan szuka pana
22 kwi 13:11
21 kwi 22:23

mam 22 lata, chętnie poznam osobę w moim wieku lub starsza w celu zawarcia ciekawej znajomości, zainteresowanym więcej ...

Pan szuka pana
21 kwi 22:23
21 kwi 11:40

Chętnie poznam misia wysokiego do 35, ja młody student zainteresowany ciekawą znajomością, pozdr.

Pan szuka pana
21 kwi 11:40
20 kwi 16:56

Szukam kumpla do niezobowiazujacych spotkań, przyjaźni. Wypady na piwo, męskie rozmowy, siłownia, rower, kino itp. Bez ...

Pan szuka pana
20 kwi 16:56
19 kwi 20:38

Poznam konkretnego kumpla do przyjazni w wieku 55 -60 l z Katowic i okolic ja 55 l

Pan szuka pana
19 kwi 20:38
19 kwi 20:12

Cześć, jestem mało doświadczonym 35-letnim puszystym misiem z Katowic. Szukam dyskretnego faceta - najchętniej też ...

Pan szuka pana
19 kwi 20:12
19 kwi 20:04

Jak w ogłoszeniu, poszukuje kogoś z Katowic lub okolic do spędzenia wspolnych chwil erotycznych. Sam lubię się ...

Za darmo
Pan szuka pana
19 kwi 20:04
Za darmo
19 kwi 16:46

Szukam pana dojrzałego, owłosionego, z nadwagą do miłych spotkań. Ja, szczupły, 53 lata z Katowic. Jesteś chętny, to ...

Pan szuka pana
19 kwi 16:46
19 kwi 13:19

Cześć Mam 19lat. Jestem normalnym chłopakiem. Szukam starszego , miłego,odpowiedzialnego Pana w wieku 50lat. Jeśli ...

Pan szuka pana
19 kwi 13:19
19 kwi 11:37

Ja 176,110,owłos.Szukam fajnego kumpla,możesz być dużo starszy,niepełnosprawny,to nie ma znaczenia,liczy się dobra ...

Pan szuka pana
19 kwi 11:37
19 kwi 11:37

Poczatkujący,zadbany,176,110 owłos.delikatny,chetnie stałe spotk.

Pan szuka pana
19 kwi 11:37
19 kwi 11:37

Zadbany facet po 40,176,110.owłos.poczatkujący,szuka pana do spotkań,lubie nietypowe miejsca,mobilny.

Pan szuka pana
19 kwi 11:37
17 kwi 19:48

Czesc.Poznam faceta powyzej 40 lat, do 65, aktywnego. Ja 29 lat.

Pan szuka pana
17 kwi 19:48

Kategorie w Katowicach

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie