Załóż konto | Zaloguj

Pan szuka pana Katowice

Promowane
dzisiaj 09:21

Szukam przyjaciela z ktorym można sie poopalać imprezować jeździć na wycieczki itp Jestem prawiczkiem nigdy nie ...

Pan szuka pana
Promowane
Kraków
dzisiaj 09:21
Promowane
Kraków
24 lip 09:57

Poznam szczupłego,rozsądnego,miłego chłopaka,faceta na wyjazd w góry(Wisła) terminie od 19.08 na 10 dni,noclegi ...

Pan szuka pana
Promowane
Katowice
24 lip 09:57
Promowane
Katowice
24 lip 08:09

Poznam fajnego szczupłego,dyskretnego,zdrowego faceta z lokum z Katowic lub okolic do stałego układu na dłużej,wzajemne ...

Pan szuka pana
Promowane
Katowice
24 lip 08:09
Promowane
Katowice
23 lip 22:30

Od urodzenia choruje na Mózgowe Porażenie Dziecięce Szukam A 100% mężczyzny wieku od 19 do 38 lat Z Suwałk

Pan szuka pana
Promowane
Suwałki
23 lip 22:30
Promowane
Suwałki
Pozostałe ogłoszenia
dzisiaj 09:40

Jak w tytule, ważne są bezpieczeństwo, dyskrecja i zdrowie.

Pan szuka pana
dzisiaj 09:40
dzisiaj 09:35

Zwykły, przeciętny "obywatel" tego dziwnego kraju, 46 - latek z Katowic. Szukam przyjaciela "do tańca i do ...

Pan szuka pana
dzisiaj 09:35
dzisiaj 09:31

Mam dziś czas,jestem mobilny,chętnie nietypowe miejsca,jestem początkujący.

Pan szuka pana
dzisiaj 09:31
dzisiaj 09:31

Zadbany miś 43l,176,115,pończoszki,owłos...,ja mobilny.

Pan szuka pana
dzisiaj 09:31
dzisiaj 09:31

Szukam delikatnego pana,mam delikatną..,bede tylko twoja,mobilny.dojade.

Pan szuka pana
dzisiaj 09:31
dzisiaj 09:28

Poznam przystojnego męskiego chlopaka do 30stki, ja 22 lata. Czekam na odpowiedzi, mile widziane zdjęcie :]

Pan szuka pana
dzisiaj 09:28
dzisiaj 09:15

Duchowny pozna do koleżeńskiej, przyjacielskiej relacji bez wchodzenia sobie w życie. Ja 38. 174.68/p.

Pan szuka pana
dzisiaj 09:15
dzisiaj 09:06

Szukam pana na spotkanie oferuje zależnie od upodobań Jestem wysokim ciemnym blondynem , mam zielone oczy , średniej ...

Pan szuka pana
dzisiaj 09:06
dzisiaj 09:06

Szukam Pana. Dostosuję się do oferty , którą dostanę. Jestem normalnym wysokim chłopakiem o ciemnych blond ...

Pan szuka pana
dzisiaj 09:06
dzisiaj 08:36

siemka jak masz do 24latek pisz :) papa

Pan szuka pana
dzisiaj 08:36
dzisiaj 08:36

jak w temacie zainteresowanie do 24lat P.S. Proszę czytać ze zrozumieniem - bo 28lat to nie to wiek do 24!!!

Pan szuka pana
dzisiaj 08:36
dzisiaj 08:36

Jak w temacie ;) pisz a się dowiesz więcej :)

Pan szuka pana
dzisiaj 08:36
dzisiaj 00:59

Fajny chłopak 22/178/90 pozna faceta do 30 lat, zadbanego, wesołego... Mile widziane zdjęcie. Zapraszam :)

Pan szuka pana
dzisiaj 00:59
dzisiaj 00:26

MAM 38 LAT. JESTEM ŻONATY, DYSKRETNY, ZDROWY. SZUKAM KUMPLA, PRZYJACIELA DO LUŹNEJ ZNAJOMOŚCI I MIŁEGO SPĘDZANIA ...

Pan szuka pana
dzisiaj 00:26
wczoraj 23:11

Spotkam się z facetem misiolubem. Ja fajny misiek po 30stce. Spedzmy miło czas ;-).

Pan szuka pana
wczoraj 23:11
wczoraj 22:50

Chętnie spotkam się z dojrzałym panem lub dwoma 45+. Ja 35 lat bez doświadczenia. Szczegóły na priv.

Pan szuka pana
wczoraj 22:50
wczoraj 21:54

witam szukam mlodego chlopaka do milych spodkan i nie tylko

Pan szuka pana
wczoraj 21:54
wczoraj 19:51

hej szukam dyskretnego

Pan szuka pana
wczoraj 19:51
wczoraj 19:50

szukam dyskreta z lokum do spotkań dopołudniowych

Pan szuka pana
wczoraj 19:50
wczoraj 19:50

Masz więcej niż 24 lata i jesteś A? Szukasz przygody? Stały układ? Napisz.

Pan szuka pana
wczoraj 19:50
wczoraj 19:50

Masz więcej niż 24 lata i jesteś A. Napisz a chętnie się z Tobą spotkam. Więcej w wiadomości prywatnej...

Pan szuka pana
wczoraj 19:50
wczoraj 19:05

Poznam policjanta, wojskowego, księdza, prawnika, nauczyciela do stałego układu. Możesz być żonaty. Mam lokum. ...

Pan szuka pana
wczoraj 19:05
wczoraj 18:23

KATOWICE OD 50L mily sympatyczny delikatny ja z katowic 39l malodoswiatczony ale uwielbiam wiecej na priv tylko katowice ...

Pan szuka pana
wczoraj 18:23
wczoraj 17:16

Chciałbym się umówić na przyjemne spotkanie wieczorem z nieotyłym mężczyzną, wspaniale zbudowanym za wszelka cenę , ...

Pan szuka pana
wczoraj 17:16
wczoraj 16:41

Spotkam się z młodym :) Spotkania całkowicie bezinteresowne ;)

Pan szuka pana
wczoraj 16:41
wczoraj 16:37

Szukam ludzi, którzy uwielbiają te nietypowe klimaty... Interesują mnie realne znajomości - po wymianie 2-3 ...

Pan szuka pana
wczoraj 16:37
wczoraj 16:34

Jestem miłym 40 letnim mężczyzną, który szuka przyjaźni z chłopakiem do 19 lat. Możemy pojeździć razem samochodem, ...

Pan szuka pana
wczoraj 16:34
wczoraj 16:31

Jestem zadbanym 40letnim panem, początkującym i niedoświadczonym Trans... Szukam młodego podobnego do wspólnej wymiany ...

Pan szuka pana
wczoraj 16:31
wczoraj 16:28

Witam caly kraj ja chlopak 30 lat 178 92 kg normalny spokojny . Szukam starszego miska z duzym brzuszkiem od 40-65 lat . ...

Pan szuka pana
wczoraj 16:28
wczoraj 15:39

Umówię się z mężczyzną w pełni tego słowa znaczeniu, nie otyłym, ja zwykły facet 50 lat wzrost 178 waga ok 84 a ...

Pan szuka pana
wczoraj 15:39
wczoraj 15:24

Fajny duży misiek na wyjeździe służbowym pozna faceta lubiącego miśki, dużych facetów. Przygoda niezapomniana. ...

Pan szuka pana
wczoraj 15:24
wczoraj 13:33

Sympatyczny i nieprzegięty gej ( 29 lat ) pozna faceta hetero celem nawiązania fajnej znajomości, przyjazni

Pan szuka pana
wczoraj 13:33
wczoraj 13:05

Spotkam się z napakowanym facetem lub chłopakiem, z kimś kto ćwiczy na siłowni, dobrze prezentuje się. Ja przystojny ...

Pan szuka pana
wczoraj 13:05
wczoraj 12:19

Jesteś nie wysokim szczupłym chłopakiem chętnie się spotkam gdy będę na urlopie w Katowicach przylatuje z Anglii we ...

Pan szuka pana
wczoraj 12:19
wczoraj 12:17

Poznam przystojnego, zadbanego i nie otylego pana z lokum. Mam 29 lat 176/76. Żonaty. Szukam nowych doświadczeń. Jestem ...

Pan szuka pana
wczoraj 12:17
wczoraj 11:39

Przystojniak 30l zapozna mena w wieku 18-35l z okolic Sosnowca Katowic.

Pan szuka pana
wczoraj 11:39
wczoraj 11:07

Katowice. Szukam kumpla z rowerem na wspólne przejażdżki po lasach, mam 51 lat

Pan szuka pana
wczoraj 11:07
wczoraj 10:41

Czesc-masz 18-20 l. jestes szczuply,bardzo zadbany i rownie dyskretny a do tego nie masz zadnego doswiadczenia w relacjach ...

Pan szuka pana
wczoraj 10:41
wczoraj 10:17

siemka mam 19 lat 180/65/18cm

Pan szuka pana
wczoraj 10:17
wczoraj 09:39

Chętnie poznam pana na miłe rozmowy przez telefon, kto wie co bedzie pozniej może sie spotkamy, wiek bez ograniczeń. ...

Pan szuka pana
wczoraj 09:39

Kategorie w Katowicach

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Dostawcze i ciężarowe
  • Naczepy i przyczepy
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Opony i Felgi
  • Car audio i gps
  • Poszukuje w motoryzacji
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Poszukuje nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Zwierzęta gospodarskie
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Kupie/przyjmę zwierzęta
  • Zagubiono/znaleziono
  • Usługi i firmy
  • Sprzątanie
  • Usługi dla dzieci
  • Usługi remontowe i budowlane
  • Meble na zamówienie
  • Usługi ogrodnicze
  • Usługi motoryzacyjne
  • więcej ..
  • Transport / Przeprowadzki
  • Serwis AGD i RTV
  • Usługi informatyczne
  • Usługi reklamowe
  • Fotografia i Video
  • Usługi ślubne i wesele
  • Imprezy / Zespoły / Dj
  • Usługi rekreacyjne i turystyczne
  • Nauka i Szkolenia
  • Tłumaczenia
  • Usługi prawne i księgowe
  • Usługi kosmetyczne i zdrowotne
  • Usługi dla zwierząt
  • Hurt i handel
  • Usługi finansowe
  • Wyposażenie dla firm
  • Współpraca biznesowa
  • Pozostałe usługi
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe