Negocjacje w biznesie

Odświeżone: Poniedziałek, 18 Listopad, 2024  07:55

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia

Opis oferty

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z technikami negocjacyjnymi.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Kluczowe zagadnienia negocjacji.
-różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą
-charakterystyka stylów negocjacyjnych
-dylematy negocjatora

2. Etapy negocjacji.
-negocjacje jako proces
-cele poszczególnych etapów

3. Przygotowanie do negocjacji.
-cel, strategia, taktyka
-przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów
-opracowanie przedziałów negocjacyjnych

4. Odkrycie interesów klienta.
-stanowiska a interesy klienta
-typy pytań
-wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych

5. Prezentacja warunków oferty.
-budowanie argumentacji
-techniki prezentacji
-negocjowanie parametrów umowy
-dochodzenie do porozumienia
-pokonywanie impasu

6. Zamknięcie procesu negocjacji.
-techniki zamknięcia
-potwierdzenie ustaleń z klientem
-dalsze działania i przyszła współpraca

7. Symulacje działań negocjatorów.
-negocjacje w parach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
-omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji

8. Obrona przed manipulacją klienta.
-brudne chwyty, nieczyste taktyki, techniki manipulacyjne
-taktyki obrony

9. Perswazja w negocjacjach.
-autoanaliza własnego stylu wywierania wpływu
-zasady wywierania wpływu
-pokonywanie obiekcji klienta

10. Komunikacja w negocjacjach.
-proces komunikacji
-czynniki efektywności przekazu
-kluczowe aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
-negocjacje z trudnym klientem
-elementy asertywności negocjatora

11. Symulacje działań negocjatorów.
-negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
-omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji

12. Podsumowanie i wnioski.

TRENER: Mirosław Plak

Mirosław Plak Trener Trener biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i prezentacji handlowych. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.

Przeczytaj więcej na: http://szkolenia.avenhansen.pl/trenerzy/miroslaw-plak.html

FORMULARZ ZAMÓWIENIA:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków