Negocjacje w biznesie
Katowice Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Poniedziałek, 18 Listopad, 2024 07:55
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia
Opis oferty
Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z technikami negocjacyjnymi.Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Kluczowe zagadnienia negocjacji.
-różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą
-charakterystyka stylów negocjacyjnych
-dylematy negocjatora
2. Etapy negocjacji.
-negocjacje jako proces
-cele poszczególnych etapów
3. Przygotowanie do negocjacji.
-cel, strategia, taktyka
-przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów
-opracowanie przedziałów negocjacyjnych
4. Odkrycie interesów klienta.
-stanowiska a interesy klienta
-typy pytań
-wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych
5. Prezentacja warunków oferty.
-budowanie argumentacji
-techniki prezentacji
-negocjowanie parametrów umowy
-dochodzenie do porozumienia
-pokonywanie impasu
6. Zamknięcie procesu negocjacji.
-techniki zamknięcia
-potwierdzenie ustaleń z klientem
-dalsze działania i przyszła współpraca
7. Symulacje działań negocjatorów.
-negocjacje w parach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
-omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
8. Obrona przed manipulacją klienta.
-brudne chwyty, nieczyste taktyki, techniki manipulacyjne
-taktyki obrony
9. Perswazja w negocjacjach.
-autoanaliza własnego stylu wywierania wpływu
-zasady wywierania wpływu
-pokonywanie obiekcji klienta
10. Komunikacja w negocjacjach.
-proces komunikacji
-czynniki efektywności przekazu
-kluczowe aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
-negocjacje z trudnym klientem
-elementy asertywności negocjatora
11. Symulacje działań negocjatorów.
-negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
-omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
12. Podsumowanie i wnioski.
TRENER: Mirosław Plak
Mirosław Plak Trener Trener biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i prezentacji handlowych. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.
Przeczytaj więcej na: http://szkolenia.avenhansen.pl/trenerzy/miroslaw-plak.html
FORMULARZ ZAMÓWIENIA:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook