Pomoc administracyjna sekretariatu - osoba niepełnosprawna
Katowice Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Piątek, 08 Sierpień, 2025 08:25
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Szukam pracy / Stałej
- Wykształcenie:Średnie
- Branża:Biuro / Administracja
Opis oferty
Obecnie w ramach współpracy z PRACODAWCAMI, poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko ADMINISTRACYJNE z orzeczeniem o niepełnosprawności.Wstępny zakres obowiązków osoby ubiegającej się o stanowisko ADMINISTRACYJNE wspierające pracę SEKRETARIATU:
- Koordynacja dokumentów: rejestrowanie, skanowanie, archiwizacja, porządkowanie plików elektronicznych,
- Pomoc w organizacji spotkań, prowadzenie kalendarzy,
- Współpraca z dostawcami i partnerami zewnętrznymi - zapytania ofertowe, zakupy biurowe,
- Obsługa korespondencji (papierowej, e-mailowej, kurierskiej)
- Przygotowanie raportów, zestawień i opisywanie faktur w Excelu,
- Wsparcie w bieżącej obsłudze floty samochodowej (dokumentacja, zgłoszenia, ubezpieczenia)
- Odbieranie korespondencji, telefonów, łączenie stron
Osoby zainteresowane prosimy o dołączenie do wiadomości CV wraz z klauzulą RODO.
Oferta prezentowana jest w ramach realizowanego projektu aktywizacji zawodowej „Aktywni w pracy” finansowanego ze środków PFRON skierowanego do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, niepracujących, które nie biorą udziału w innym projekcie aktywizacyjnym oraz nie są w wieku emerytalnym i zamieszkują teren województwa śląskiego.
Caritas Archidiecezji Katowickiej
Konto firmowe
Na Lento.pl od 26 kwi 2025
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook