Pomoc administracyjna sekretariatu - osoba niepełnosprawna

Odświeżone: Piątek, 08 Sierpień, 2025  08:25

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Szukam pracy / Stałej
  • Wykształcenie:Średnie
  • Branża:Biuro / Administracja

Opis oferty

Obecnie w ramach współpracy z PRACODAWCAMI, poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko ADMINISTRACYJNE z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Wstępny zakres obowiązków osoby ubiegającej się o stanowisko ADMINISTRACYJNE wspierające pracę SEKRETARIATU:

- Koordynacja dokumentów: rejestrowanie, skanowanie, archiwizacja, porządkowanie plików elektronicznych,
- Pomoc w organizacji spotkań, prowadzenie kalendarzy,
- Współpraca z dostawcami i partnerami zewnętrznymi - zapytania ofertowe, zakupy biurowe,
- Obsługa korespondencji (papierowej, e-mailowej, kurierskiej)
- Przygotowanie raportów, zestawień i opisywanie faktur w Excelu,
- Wsparcie w bieżącej obsłudze floty samochodowej (dokumentacja, zgłoszenia, ubezpieczenia)
- Odbieranie korespondencji, telefonów, łączenie stron

Osoby zainteresowane prosimy o dołączenie do wiadomości CV wraz z klauzulą RODO.

Oferta prezentowana jest w ramach realizowanego projektu aktywizacji zawodowej „Aktywni w pracy” finansowanego ze środków PFRON skierowanego do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, niepracujących, które nie biorą udziału w innym projekcie aktywizacyjnym oraz nie są w wieku emerytalnym i zamieszkują teren województwa śląskiego.
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Caritas Archidiecezji Katowickiej
Konto firmowe
Na Lento.pl od 26 kwi 2025
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków