Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Katowice Pokaż na mapie ›
Dodane: Środa, 23 Lipiec, 2025 12:34
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Dam pracę / Obsługa klienta / call center
- Forma pracy:Pełny etat
- Umowa:Umowa o pracę
- Dodatkowe:Brak wymagań
- Płaca brutto min.:5000 zł
- Płaca brutto max.:7000 zł
- Wynagrodzenie:miesięcznie
- Pracodawca: MEDIRA
Opis oferty pracy
Jesteś osobą otwartą, zaangażowaną i znasz język niemiecki? Komunikacja i budowanie relacji należy do Twoich mocnych stron? Lubisz pracować z ludźmi, potrafisz negocjować i cechuje Cię skuteczność? Jesteś osobą nastawioną na rozwój, wytrwale dążysz do osiągania swoich celów i potrafisz sobie radzić z wyzwaniami?W rekrutacjach cenisz sobie przejrzystość i chcesz mieć informację zwrotną na każdym etapie?
Zgłoś się do nas! W Medira właśnie rozpoczęliśmy rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.
Kim jesteśmy?
W MEDIRA zajmujemy się opieką nad seniorami w ich domach. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie i rozwój rynku, stale prowadzimy rekrutacje na stanowisko Opiekunów osób starszych, którzy już od 11 lat czynią jesień życia naszych podopiecznych piękniejszą i bezpieczniejszą (na terenie Niemiec i Polski). Dla nas rekrutacja to nie tylko proces, ale także pasja, dzięki której możemy dyktować nowe standardy w branży opieki. Nasza działalność opiera się na solidnych wartościach, które kierują naszą codzienną pracą. Na ich czele stoi misja zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i pracownikom, elastyczne podejście, oraz troska o zdrowie członków zespołu, partnerów, podopiecznych i pracowników.
Zakres obowiązków:
Jako Specjalista ds. obsługi klienta w MEDIRA będziesz odpowiedzialny/a za obsługę i utrzymanie klientów z terenu Niemiec, których pozyskuje i początkowo obsługuje Dział Rozwoju. Poprzez utrzymanie klienta rozumiemy pozostawanie w stałym kontakcie telefonicznym, a także mailowym z naszymi koordynatorami z terenu Niemiec, oraz wspieranie Opiekunów w rozwiązywaniu problemów, a przez to zapewnianie klientom stałej, bezpiecznej opieki.
Podczas procesu obsługi naszych klientów, będziesz często korzystać z telefonu i maila, które w naszej działalności są podstawowymi formami kontaktu z Partnerami z terenu Niemiec, którzy wspierają nas w rozmowach i bezpośredniej obsłudze klientów. Twoje stanowisko będzie wymagało sporadycznych wyjazdów do Niemiec na spotkania z naszymi Partnerami (2 razy w roku).
Raz w miesiącu, z wyprzedzeniem będziesz sporządzać plan pracy i obsługi klientów, na którym będziesz pracować w kolejnym miesiącu, co umożliwi Ci zaplanowanie pracy i przejrzystość współpracy z Działem Rozwoju, który będziesz wspierać w zakresie weryfikacji kwalifikacji kandydatów i organizacji wyjazdów.
Podczas swojej pracy będziesz pracować na naszym systemie informatycznym, w którym będziesz przygotowywać dokumenty pracownicze jak np. umowy/aneksy/profile Opiekunów, organizować transporty oraz przygotowywać kalkulacje ofert cenowych dla Klientów.
Ponieważ ważna jest dla nas jakość i rozwój, każde stanowisko w MEDIRA ma opisane standardy działania i wskaźniki, które pomagają nam działać spójnie i zgodnie ze standardami obsługi klienta. Odbywaliśmy liczne szkolenia z zakresu lean managementu i obsługi klienta. Na swoim stanowisku będziesz jasno wiedział/a, które aspekty są kluczowe i w jaki sposób je weryfikować.
Podczas wdrożenia będziesz miał/a stałe wsparcie managera działu obsługi klienta, oraz innych członków naszego zespołu, byś mógł/a czuć się komfortowo, bezpiecznie i jak najlepiej wdrożyć w swoje zadania. Okres wdrożenia potrwa około 3 miesięcy, dużo będzie zależało od Twojego zaangażowania i otwartości na uczenie się nowych rzeczy. Podzielimy się z Tobą wiedzą, którą zdobywamy w branży od lat.
Wyróżnia nas przejrzystość i dbałość o Kandydatów. Podczas procesu rekrutacji poznasz przebieg procesu wdrożenia (onboardingu) oraz zakres materiałów szkoleniowo-mentoringowych, z których będziesz mógł/a korzystać, a także będziesz miał/a możliwość porozmawiać już podczas rekrutacji z co najmniej 3 osobami, z którymi będziesz bezpośrednio współpracować na tym stanowisku.
Nasze wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym, umożliwiającym swobodną komunikację
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (w obsłudze klienta, sprzedaży telefonicznej lub rekrutacji)
- Proaktywna postawa i umiejętność budowania dobrych, długofalowych relacji
- Cierpliwość, umiejętność słuchania innych i rozumienia ich potrzeb
- Zdolność rozwiązywania problemów, szukania rozwiązań i łagodzenia sytuacji konfliktowych
- Elastyczność i umiejętność wyznaczania priorytetów
- Znajomość oraz umiejętność wykorzystania w praktyce technik sprzedaży i negocjacji
- Umiejętność radzenia sobie z niepowodzeniami (odporność na “NIE”)
- Umiejętność szybkiego analizowania sytuacji i pracy pod presją czasu
Co oferujemy?
- Współpracę z nowoczesną firmą zajmującą się opieką nad osobami starszymi w Niemczech i w Polsce, która jest nastawiona na rozwój i stale poszerza swoje portfolio
- Rodzaj zatrudnienia dopasowany do Twoich potrzeb i stabilne warunki zatrudnienia
- Pracę w nowoczesnym biurze w ścisłym centrum Katowic, w atrakcyjnych godzinach (9:00-17:00 lub 8:00-16:00)
- Możliwość pracy hybrydowej oraz elastyczny czas pracy (po okresie wdrożenia, możliwość pracy 2-3 dni w tygodniu zdalnie)
- Możliwość rozwoju i stałego polepszania swoich umiejętności (indywidualny plan rozwoju i szansa na uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych, jak i zewnętrznych)
- Dostęp do bazy wiedzy firmowej (online i offline),
- Dużą samodzielność w działaniu
- Regularny feedback – będziesz wiedzieć na czym się skupić i co robisz dobrze oraz które umiejętności potrzebujesz udoskonalić
- Przyjazną atmosferę w miejscu pracy kreowaną przez zespół pełen zaangażowania oraz wspólne docenianie i celebrowanie sukcesów, zarówno dużych jak i tych małych
Wynagrodzenie: 5.000-7.000 PLN brutto (z premiami)
Premie adekwatne do zaangażowania i wyników pracy, wypłacane na jasnych, z góry znanych warunkach
Inne benefity:
- Wspólne świętowanie sukcesów i innych okazji, takich jak jubileusze i urodziny (wyjścia do restauracji, integracyjne eventy)
- Program „Postawa miesiąca”, który nagradza wyjątkowe zaangażowanie i postawy członków naszego zespołu
- Brak formalnego dress-code’u
Prezenty i premie świąteczne
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych, grupowych warunkach
Jeżeli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie – prześlij nam swoje CV i dołącz do naszego zespołu - czekamy na Twoje zgłoszenie!
Informacje organizacyjne:
W razie pytań, prosimy o przesyłanie ich w formie wiadomości w serwisie Lento – odpowiemy jak najszybciej, spodziewaj się, że będzie to do 48h (w tygodniu).
Rekrutacja trwa do 22.08.2025r. – w tym czasie będziemy systematycznie zapraszać wybranych Kandydatów do rozmów telefonicznych, a następnie na spotkania w biurze.
Dbamy by proces rekrutacji odbył się sprawnie (do 3 tygodni od wysłania CV), a składa się on z 4 etapów, ale zależy nam by nasi Kandydaci dobrze poznali firmę i stanowisko, aby obie strony mogły podjąć decyzję o chęci nawiązania współpracy świadomie.
Termin rozpoczęcia pracy ustalimy podczas rekrutacji (najwcześniej 01.09.2025r.)
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Katowice w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Obsługa klienta / call center
Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook